Jak zezwolić przeglądarce na korzystanie z kamery i mikrofonu?
- Google Chrome
- Firefox
- Safari
- Microsoft Edge (zewnętrzny link)Uwaga: Internet Explorer 11 nie jest wspierany
Google Chrome
- Rozpocznij połączenie z klientem (testowym).
- Jeśli połączenie nie działa, sprawdź czy widzisz ikonę kamery z czerwonym znaczkiem w górnym prawym rogu okienka z połączeniem telekonsultacji Physitrack.
- Kliknij ikonę kamery, tak jak pokazano niżej.
- Wybierz opcję "Zawsze zezwalaj https://..." (zaznaczona poniżej) i naciśnij Zakończ.
- Zamknij okno połączenia i połącz ponownie.
Resetowanie pozwoleń w Chrome
Żeby zresetować pozwolenia w Chrome, gdy przypadkiem zablokowałeś/aś kamerę lub mikrofon dla Physitrack:
- Kliknij na znaczku kłódki po lewej stronie paska adresu.
- Sprawdź czy przeglądarka zezwala Physitrack na używanie kamery i mikrofonu.
- Kliknij Ustawienia witryn
- Kliknij Zresetuj uprawnienia
- Odśwież Physitrack (CTRL/CMD + R)
- Połącz ponownie
Firefox
- Rozpocznij połączenie z klientem (testowym).
- Zezwól Firefoxowi na używanie kamery i mikrofonu, kiedy o to poprosi.
- Odznacz “Zapamiętaj decyzję” i kliknij "Zezwalaj",
- Jeśli to nie pomogło, kliknij ikonę kamery na pasku adresu i powtórz.
Safari
- Rozpocznij połączenie z klientem (testowym)
- Uwaga: jeśli nie pojawi się okienko połączenia Physitrack, to kliknij w ikonkę wyskakujących okienek i zezwól na ich otwieranie.
- Uwaga: jeśli nie pojawi się okienko połączenia Physitrack, to kliknij w ikonkę wyskakujących okienek i zezwól na ich otwieranie.
- Powinieneś/aś zobaczyć pytanie czy zezwalasz na użycie kamery i mikrofonu przez Physitrack. Kliknij "Zezwól".
Jeśli nie pojawiło się takie okno to przejdź do: Ustawienia > Strony > Kamera i ustaw Zezwalaj, tak samo ustaw Mikrofon.
- Zamknij okno połączenia Physitrack i połącz ponownie.