Jak zezwolić przeglądarce na korzystanie z kamery i mikrofonu?

Google Chrome

  1. Rozpocznij połączenie z klientem (testowym).
  2. Jeśli połączenie nie działa, sprawdź czy widzisz ikonę kamery z czerwonym znaczkiem w górnym prawym rogu okienka z połączeniem telekonsultacji Physitrack. 
  3. Kliknij ikonę kamery, tak jak pokazano niżej.
  4. Wybierz opcję "Zawsze zezwalaj https://..." (zaznaczona poniżej) i naciśnij Zakończ.
  5. Zamknij okno połączenia i połącz ponownie.

Resetowanie pozwoleń w Chrome

Żeby zresetować pozwolenia w Chrome, gdy przypadkiem zablokowałeś/aś kamerę lub mikrofon dla Physitrack:

  1. Kliknij na znaczku kłódki po lewej stronie paska adresu.
  2. Sprawdź czy przeglądarka zezwala Physitrack na używanie kamery i mikrofonu.
  3. Kliknij Ustawienia witryn
  4. Kliknij Zresetuj uprawnienia
  5. Odśwież Physitrack (CTRL/CMD + R)
  6. Połącz ponownie

Firefox

  1. Rozpocznij połączenie z klientem (testowym).
  2. Zezwól Firefoxowi na używanie kamery i mikrofonu, kiedy o to poprosi.
  3. Odznacz “Zapamiętaj decyzję” i kliknij "Zezwalaj",
  4. Jeśli to nie pomogło, kliknij ikonę kamery na pasku adresu i powtórz.

Safari

  1. Rozpocznij połączenie z klientem (testowym)
    1. Uwaga: jeśli nie pojawi się okienko połączenia Physitrack, to kliknij w ikonkę wyskakujących okienek i zezwól na ich otwieranie.
  2. Powinieneś/aś zobaczyć pytanie czy zezwalasz na użycie kamery i mikrofonu przez Physitrack. Kliknij "Zezwól".
  3. Jeśli nie pojawiło się takie okno to przejdź do: Ustawienia > Strony > Kamera i ustaw Zezwalaj, tak samo ustaw Mikrofon.
  4. Zamknij okno połączenia Physitrack i połącz ponownie.
Uzyskałeś/aś odpowiedź na swoje pytanie? Dziękujemy za Twoją opinię Nie udało się zamieścić Twojej opinii