4. Udostępnianie

PT Direct pozwala na zarządzanie klientami i udostępnianie treści wewnątrz całej organizacji.

Możesz zarządzać udostępnianiem:

  • Klientów
    To świetny sposób, żeby umożliwić członkom zespołu dzielenie się klientami między sobą, żeby zapewnić ciągłość opieki (np. w przypadku zwolnienia chorobowego lub urlopu). 
  • Treści
    Wykorzystuj swoje praktyki i materiały edukacyjne, pozwalając na udostępnianie ćwiczeń, szablonów ćwiczeń, treści edukacyjnych czy kwestionariuszy.

PT Direct pozwala na ustawienie dwóch typów udostępniania:

  1. Udostępnianie między sobą ("Udostępnianie dla specjalistów" w menu PT Direct)
  2. Master do pozostałych ("Konto Master" w menu PT Direct)

Opis obu typów znajdziesz poniżej.

Udostępnianie między sobą ("Udostępnianie dla specjalistów") Master do pozostałych("Konto Master")
Twórz “grupę udostępniania” gdzie wszyscy klienci będą
udostępniane wybranej grupie specjalistów w ramach konta PT Direct.
 
Klientów udostępnianych w ramach grupy udostępniania, nie można
przesyłać dalej w ramach udostępniania między specjalistami.


Twórz “grupę udostępniania”, gdzie każdy terapeuta może dzielić się stworzonymi przez siebie treściami.

Udostępniaj wszystkie treści z jednego, nadrzędnego konta. 

Treści z konta PT Direct nie są udostępniane w ramach udostępniania między specjalistami.

Grupy udostępniania

Obecnie wszyscy specjaliści są członkami jednej, domyślnej grupy udostępniania. W przyszłości możesz podzielić terapeutów na inne grupy, np.: ze względu na lokalizację gabinetu czy na różne oddziały w szpitalu.

Uzyskałeś/aś odpowiedź na swoje pytanie? Dziękujemy za Twoją opinię Nie udało się zamieścić Twojej opinii