Dodaj i usuń specjalistów w PT Direct

  • Przejdź do zakładki Specjaliści
  • Kliknij "+ Dodaj specjalistę"
    Jeśli Twoje konto nie zawiera przedpłaconych licencji, zostaniesz przeniesiony/a do zakładki Płatności i faktury, żeby podać dane do płatności. 
  • Wpisz dane specjalisty, którego chcesz dodać. Wszystkie pola są wymagane.
Kiedy dodajesz nowego specjalistę, nie ustawiaj od razu integracji z systemem zarządzania gabinetem dla tego nowego specjalisty. Możesz to wykonać później, po zapisaniu danych albo specjalista może samodzielnie to zrobić.
Po zapisaniu danych specjalista otrzyma wiadomość email z danymi do logowania do swojego konta Physitrack.
Uwaga: jeśli specjalista posiada już konto w Physitrack, to żeby dołączył do Twojego konta PT Direct, musi potwierdzić to na swoim koncie. Dopiero wtedy jego konto będzie widniało w zakładkach - Treści, Udostępnianie, Client Syndycation. Po potwierdzeniu, dni do końca subskrypcji na tamtym koncie zostaną przełożone na Twoje konto PT Direct.

Usuwanie Specjalistów

Jeśli comiesięczne płatności wykonujesz za pomocą karty kredytowej - to pobieramy opłatę tylko za specjalistów, którzy faktycznie występują na liście specjalistów na Twoim koncie.

Jeśli usuniesz specjalistę ze swojego konta PT Direct, to nie będzie on miał już dostępu do klientów i treści na Twoim koncie PT Direct i vice-versa. 

Aby nie stracić klientów z konta PT DIrect, przenieś wszystkich klientów usuwanego specjalisty do innego specjalisty, którego konto pozostaje w PT Direct.

Ustawianie podstawowych danych i logo kliniki

W zakładce Specjaliście > Domyślne, możesz dodać informacje o praktyce i logo kliniki, które automatycznie będą dodane do istniejących i nowych kont specjalistów, których dodasz później do PT Direct.


Następne: Udostępnianie

Uzyskałeś/aś odpowiedź na swoje pytanie? Dziękujemy za Twoją opinię Nie udało się zamieścić Twojej opinii